FAQ | OTTALVÓS BALATONI TÁBOROK ☀️ 2023

Minden, amit a balatoni ottalvós nyári táborainkról tudni akartál!

Kedves Szülők,

az alábbiakban összeírtam a titeket leginkább foglalkoztató kérdéseitekre a választ.

Remélem, ezzel nagyot tudok segíteni nektek a döntésben!

Korchma Zsombor

HELYSZÍN ⭐️ Nem voltam rest, és saját családommal még tavaly ősszel körbetekertem a Balatont, hogy megtaláljam a 2022-es nyári táborainkba érkező gyerekek számára a minden tekintetben ideális helyszínt.

Magasra tettem a mércét, ezért jónéhány helyet be kellett járnunk, de végül megtaláltuk a mindannyiunk szerint tökéletest!

A Funoldi vendégház és konferencia központ tulajdonosa egy nemzetközi multi közép-európai informatikai vezetőjeként vonult vissza. Rokonszenves és mindenben nyitott, segítőkész ember, aki azonnal megnyugtatott minket: a szálláson stabil internet hozzáféréssel fognak tudni minecraftban építeni a táborozó gyerekek. (Informatikai táborokról van szó, így ez prioritás volt a listánkon.) Amellett, hogy a vendégház környezete csodálatos, maga a szállás is tiszta, rendezett és jól felszerelt. Hatalmas saját parkja van bográcsozó hellyel, modern tornateremmel, és kellemesen berendezett 2-3 ágyas szobákkal rendelkezik. Két éjszakát azonnal el is töltöttem itt a gyerekeimmel és a párommal, hogy teszteljük a helyet. Tökéletesen elégedettek voltunk. Az már csak hab lett a tortán, hogy a panoráma Magyarországon szerintem innen a legszebb – szemben a Badacsonnyal.

Helyszín pontos neve és címe: Funoldi Vendégház És Konferencia Központ | 8640 Fonyód, Bartók Béla út 30-32.

ÉTKEZÉS ⭐️ A tábor ideje alatt napi háromszori étkezést biztosítunk.

A reggeli és a vacsora svédasztalos (teszteltük, bőséges és finom), az ebédet pedig egy közeli étteremből hozatjuk, amit szintén kipróbáltunk. Az étkezések során, tudunk biztosítani glutén, laktózmentes és vegén étkezést is a gyerekeknek.

MEGKÖZELÍTÉS ⭐️ Bár a nyári menetrendet még nem tudjuk, de reggel 8-kor szokott indulni a vonat.

Ebből kiindulva úgy tervezzük, hogy 7:45-kor lesz gyülekező hétfőn a Déli pályaudvaron. Vissza a 15 órás vonattal indulunk majd pénteken, ami 17:30 körül ér a nyugatiba. A vonatjegyet mi megvesszük meg. Akik a tábor helyszínére hozzák a gyerekeket (Fonyód, Bartók Béla út 30-32.), azokat kérjük, hogy 11-órára érkezzenek meg, pénteken pedig 14 órára jöjjenek majd értük.

PROGRAMOK ⭐️ Fonyód fantasztikus hely!

Olyan izgalmas épületeteket és helyszíneket kínál a minecraftos építkezésekhez, mint a domboldalba vájt különleges futball stadion, a kilátó és környéke, vagy a hajóállomás. Fortnite táborunk bázisa közvetlenül a szállás mögötti erdőben lesz, ahol igazi erdei grundot építünk majd. Mindennap fogunk strandolni, esténként pedig lesz tábortűz és bográcsozás, de ezek mellett is elég időt hagyunk a gyerekeknek csillelésre és a közös bandázásra is.

TURNUSOK | Június 20-24. | BalcsiCraft • Június 27-július 01. | BalcsiCraft • Június.27-július 01. | Fortnite

Foglald le a neked tetszőt február 20-ig, 3 havi részletfizetéssel!

A covid-helyzet alapjaiban változtatta meg a táborhely foglalási szokásokat.

Tavalyi tapasztalatunk az volt, hogy szinte minden család az utolsó pillanatig kivárt, azután május elején szó szerint özönleni kezdtek a táborhely foglalások. Az összes táborunk szinte napok alatt betelt, ezért nem egy család hoppon maradt, hiszen májusban már nem tudtunk új helyeket foglalni. Ez utóbbi idén is így lesz. A fonyódi szállásunk véges befogadású, a táborhelyek a foglalásoknak megfelelően időrendi sorrendben telnek be. Éppen ezért őszintén azt tanácsolom, ha tetszik nektek valamelyik 2022-es Creative Science ottalvós nyári tábor, ne hezitáljatok túl sokáig. Foglaljatok táborhelyet minél hamarabb!

2022.01.14-i állapot: A 2022. június 20-24 közötti BalcsiCraft táborunkba most 34 foglalható helyünk van, a 2022 július 27.-július 1. közöttire 22 hely, a Fortnite táborba pedig 2022 július 27.-július 1. között 18 hely.

A családok – szintén a covid miatti – nehezebb anyagi helyzetére tekintettel most részletfizetéssel is tudtok táborhelyet foglalni: https://www.creativescience.hu/programjaink/2022-ottalvos-tabor-3-havi-reszletre/

2021-ben 617 család választotta gyermekének a mi nyári táborainkat.

A Creative Science csapatának nevében is köszönöm a bizalmatokat, szeretettel várjuk gyermekeiteket idén nyáron is!

Ha benned maradt még kérdés, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot ITT, vagy közvetlen emailben: Korchma Zsombor, korchma07@gmail.com